Hé ondernemer, je hoeft niet alles zelf te doen.
Wat dacht je van een wekelijkse content cocktail van blog, socials en emails. Speciaal voor jou gemixt.
Klinkt dit je bekend in de oren?
Je weet dat je regelmatig moet bloggen, posten en emails versturen om een echte connectie te maken en je publiek te laten groeien
… iedere week weer.
En je weet dat het consistent creëren en delen van content onmisbaar is
- om online zichtbaar te blijven
- om jezelf neer te zetten als expert
- om meer klanten binnen te halen en dus meer te verkopen!
Maar het is ook heel vermoeiend
en heel tijdrovend
en het allerergste, je moet steeds weer bedenken wat je nu weer moet schrijven!
Dus … wat doe je?
Je flanst een is-dit-het-nou-tekstje in elkaar en denkt: hier moet ik het maar mee doen (maar je weet dat het niks doet … en dat doet het ook niet)
Of je stelt het een week uit, en weer een week, en vervolgens vraag je je af waarom je meer minder bezoekers krijgt, minder aanvragen en minder verkopen.
Of … je besluit dat je niet alles zelf hoeft te doen en verzekert jezelf van wekelijkse effectieve content.
Enter: taverne’s teksten &
The Content Cocktail
Laat je content schrijven, verspreiden en voor je werken en jij houdt tijd over om die positieve impact te maken.
Blog ☑
Social media ☑
Nieuwsbrief ☑
Jouw contentstrategie gepland & gedaan
Dit is het einde van je content dat in een miezerig hoekje van het internet staat te verstoffen
Het is tijd voor unieke content dat altijd je lezer aanzet tot actie
It ‘s as easy as… 1, 2, 3
01.
Ontdek & deep dive
Alles is data. Brand Voice, SEO onderzoek, doelgroep-analyse. We doen een deep dive in jouw merk en verzamelen alle ingrediënten voor de perfecte mix van jouw persoonlijke Content Cocktail.🍹
02.
Proef & plan
We hebben het recept en zijn klaar voor de shake, shake it baby.💃🏻 We doen alles erin en mixen net zolang tot we de perfecte contentstrategie hebben, met als hoofdingrediënt jouw marketingcampagnes.
03.
Mix & maak
Serve it up! Het is tijd om je Content Cocktail te serveren aan je ideale klant die na deze magische mix gelijk fan wordt en maar blijft terugkomen (stalkers niet uitgesloten).
Je kunt natuurlijk zelf blijven bloggen en hijgent achter je competitie aanlopen – zoiets als eerst uit je hangmat zien te komen terwijl de rest al aan een cocktail zit.
Of …
… je blijft gewoon in je hangmatje liggen en laat je cocktails op bestelling komen, terwijl je ongemerkt 55% meer bezoekers laat binnenstromen.
Oh … waiter! … Martini on the blogs, please!
Trakteer jezelf op een Content Cocktail
Losse content
Bereik je doelgroep
- Achtergrondartikelen
- Whitepapers
- Losse posts of blogs
- Pre launch strategie met bijpassende content
- Ebooks en downloads
2 x per maand
Leg de basis voor je seo-strategie
- Schenk je lezers een twee wekelijkse content cocktail
- Twee artikelen pm
- Vier social media posts per medium naar keuze
- Een nieuwsbrief
4 x per maand
Zorg dat je altijd top of mind bent
- Iedere week een artikel/blog dat helemaal bij je strategie past
- Social media posts die passen binnen de onderwerpen
- Een of twee nieuwsbrieven die je projecten uitlichten
Dit is voor jou als je…
- je bedrijf wilt laten groeien met een duurzaam resultaat waar je heeeeel lang plezier van hebt
- je copy wilt hebben die mensen in beweging zet
- je je BIG IMPACT idee aan iedereen wilt laten zien
- meer bezoekers naar je website wilt
- je zowel een positieve impact als een inkomen wilt maken
- je tijd over wilt houden om de wereld groener en mooier te maken
- je van je lezers ook DOENERS wilt maken
- je eindelijk door hebt dat je die contentstrategie beter aan een expert kan overlaten
Dat meen je niet…
Heb ik mijzelf nog niet voorgesteld? Verdeurie.
Oh hey there,
Ik ben Kim, copywriter & creative, en dit doe ik niet voor zomaar iedereen: ik heb zo mijn favorieten, en dat zijn ondernemers die een positieve impact willen maken.
Ik zwaaide al jaren mijn pen over papier voor communicatiedoelen voor bedrijven toen ik zag dat in deze overvolle markt vol herrie, de beste ideeën vaak verstikt raken. En ik denk dat duurzame ondernemers de juiste tools moeten krijgen om hun kennis te delen.
De inkt aan mijn handen vertelt zijn eigen verhaal…
- van Jojo Moyes tot Deon Meyer tot Bibian Mentel, mocht ik deze bijzondere mensen interviewen.
- voor een groot mediabedrijf haalde ik grote SEO-scores
- social media kanalen heb ik doen verdubbelen in volgers
- ik schreef de launch copy en begeleide duurzame evenementen
En als ik niet aan mijn toetsenbord vastgeplakt zit dan drink ik graag een roseetje met vrienden op een terras waar ik met mijn harde lach en kleine postuur veel hoofden doe omdraaien.
Nog vragen?
Smart sipper! Ik snap het wel, jij laat geen slokje achter.
Hoe betaal ik? En wat als mijn aanbod plotseling verandert?
Neem je nieuwe klanten aan?
Yep. Openingen gaan volgens het wie het eerst komt, wie het eerst maalt-principe.
Ik ben nogal haasje repje … Hoelang heb je nodig?
Time is money… I know! Het enige dat ik van jou nodig heb is een uurtje huiswerk en iedere week snoep ik iets van je tijd weg om aanpassingen te bekijken en je akkoord te geven.
Ik kan zelf ook wel een aardig woordje schrijven… waarom zou ik jou nodig hebben?
Kudos voor je eigen poging. Maar kun je ook klanten binden, ze meenemen in een email funnel zodat ze de volgende stap zetten? Copywriting is soms ook gewoon wetenschap.
Zeg, wat doet een copywriter eigenlijk?
Goede vraag. Copy of content schrijven is eigenlijk het creëren van een goede en betekenisvolle (merk)boodschap. Zie het als het verpakken van jouw idee in aantrekklijke woorden waardoor je klanten terug blijven komen.